tag:blogger.com,1999:blog-6136354913080984061.post5965674861550656917..comments2023-10-31T15:51:32.033+01:00Comments on Notes de vida: De l'Acústica i l'acústica de Sílvia Pérez CruzMercè Saurina i Clavaguerahttp://www.blogger.com/profile/04661478529718440334noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-6136354913080984061.post-72515932283045682372014-08-31T22:18:58.582+02:002014-08-31T22:18:58.582+02:00Gràcies pel comentari. El concert va ser extraordi...Gràcies pel comentari. El concert va ser extraordinari. I jo també penso que la que va cridar va ser mal educada (crec que queda clar quan dic "no era el moment"). A més, la Sílvia Pérez Cruz se'n va sortir de manera molt elegant i amb molt bones paraules també li va dir que no era el moment. Tens raó quan dius que les dinàmiques eren molt variables tot i que continuo pensant que cal ajustar el so (de fet, l'acústica va anar millorant al llarg de la nit). Això no treu, però, el que dic en l'últim paràgraf, on no em refereixo al concert de la Pérez Cruz en particular sinó a tot tipus d'actes en general, perquè sovint ens exposen a una quantitat totalment innecessària de decibels que, a més, són perjudicials.Mercè Saurina i Clavaguerahttps://www.blogger.com/profile/04661478529718440334noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6136354913080984061.post-63551374446958056202014-08-31T20:43:16.823+02:002014-08-31T20:43:16.823+02:00Hi vaig ser. La que va cridar va ser inoportuna i ...Hi vaig ser. La que va cridar va ser inoportuna i mal educada. El so era potent però no em va semblar excessiu. Es va acoblar puntualment al principi. No va interferir en l'audició del concert. Cal tenir en compte que les peces que interpreten, de la manera que les interpreten, tenen passatges amb una dinàmica molt variable, és a dir, que alguns passatges els canten i toquen fluix i altres molt fort. Si volem sentir bé quan toquen fluix, és inevitable un so potent quan toquen fort. Anonymousnoreply@blogger.com